کد خبر : 22839

تدوین بیانیه چشم انداز شرکت ملی صنایع پتروشیمی

پتروتحلیل- کمیته راهبری شرکت ملی صنایع پتروشیمی در هفدهمین جلسه هفتگی امروز با حضور عباس شعری مقدم، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، به بحث و تبادل نظر در خصوص تدوین بیانیه چشم انداز این شرکت پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، حمیدرضا رستمی، مدیر برنامه ریزی و توسعه در هفدهمین جلسه هفتگی امروز (٢٣ شهریورماه) ضمن بیان روند اقدامات انجام شده تاکنون اظهار داشت: لازم است استراتژی سازمان با استفاده از اسناد بالادستی، پروژه های اجرا شده قبلی از جمله آینده نگاری و...، همچنین پروژه های آتی نظیر مدیریت دانش، اخلاق حرفه ای و ... با کمک بدنه سازمان تدوین و اجرا شود.

همچنین مشایخی، مشاور پروژه استراتژی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، با ارائه بیانیه پیشنهادی چشم انداز شرکت ملی صنایع پتروشیمی براساس مأموریت تدوین شده، تصریح کرد: با توجه به تدوین هدفهای بنیادین، ارزشها و آینده در چشم انداز هم اکنون در مرحله ای از تدوین بیانیه مدیریت هستیم که می توانیم بسته آرمانی را در فاز ١ تکمیل و جهت طرح و تصویب به هیئت مدیره این شرکت ارائه کنیم.

وی در ادامه با برشمردن تعدادی از قابلیتهای عمومی و قابلیتهای ویژه شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در قالب یک سازمان توسعه ای باید نسبت به اعتماد ذینفعان، ایجاد روحیه مثبت، پاسخگو و مسئولانه کارکنان، ایجاد شبکه های کارشناسی داخلی و خارجی، ارتباط با نهادهای مالی ملی و بین المللی، ایجاد بانک اطلاعاتی تکنولوژی، مالی و ... فرهنگ سازی کند.

مشاور پروژه استراتژی تاکید کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تکمیل چشم انداز خود باید بدنبال تعیین اهداف کمی در برنامه ششم توسعه باشد.

ارسال نظر