کد خبر : 22436

کاهش قیمت لوله های پلی اتیلنی مشکی در آسیا

polyetilen1

پتروتحلیل- قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید (Natural (PE100 در تاریخ ۲۷ آگوست یک هزار و ۳۵۰ تا یک هزار ۳۸۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی گزارش شده که نسبت به هفته گذشته ۵۰ دلار افت داشته است.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت این کالا در مدت یاد شده و در جنوب شرق آسیا یک هزار و ۳۵۰ دلار تا یک هزار و ۳۶۶۰ در هر تن سی اف آر و در هندوستان نیز یک هزار و ۳۴۵ تا یک هزار و ۳۵۵ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که در جنوب شرق آسیا نسبت به هفته گذشته ۵۰ دلار و در هندوستان ۵۰دلار افت قیمت داشته است.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین پایپ گرید مشکی (PE100) نیز در تاریخ ۲۷ آگوست یک هزار و ۳۳۰ تا یک هزار و ۳۵۰ دلار در هر تن سی اف آر و در منطقه جی سی سی گزارش شده که نسبت به هفته گذشته ۵۰ دلار افت داشته است.

همچنین قیمت این کالا در تاریخ یاد شده و در جنوب شرق آسیا یک هزار و ۲۷۰ تا یک هزار و ۳۰۰دلار در هر تن سی اف آر و در هندوستان نیز یک هزار و ۳۲۰ تا یک هزار و ۳۴۰ دلار در هر تن سی اف آر عنوان شده که در جنوب شرق آسیا نسبت به هفته گذشته ۵۰ دلار افت قیمت داشته و در هندوستان نیز قیمت این کالا ۴۰ دلار افت داشته است.

ارسال نظر