کد خبر : 21557

قیمت متانول و تولوئن در چین

methanol-liquid-promo

پتروتحلیل- براساس داده های پلیمر آپدیت قیمت متانول در تاریخ ۴ آگوست در جنوب شرق آسیا ۳۰۶ دلار در هر تن سی اف آر با افت ۳ دلاری گزارش شده است. قیمت متانول در کره نیز ۳۱۳ و چین نیز ۲۷۴ دلار در هر تن سی اف آر بوده است.

به گزارش «پتروتحلیل»، در همین حال قیمت بنزن در ۴ آگوست و در ژاپن ۷۱۵ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده که نسبت به هفته قبل ۲۵ دلار کاهش داشته است. همچنین در این تاریخ قیمت بنزن در کره نیز ۷۱۰ دلار در هر تن فوب بوده است.

قیمت استایرن و تولوئن در چین و کره

همچنین استایرن نیز در ژاپن و جنوب شرق آسیا به ترتیب ۱۱۵۰ و ۱۲۱۵ دلار در هر تن سی اف آر رقم خورده است که قیمت جنوب شرق آسیا نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته ، اما در ژاپن استایرن با افت ۱۵ دلاری روبه رو شده است.

در همین حال قیمت استایرن در کره نیز ۱۱۳۰ دلار در هر تن فوب گزارش شده است. قیمت تولوئن نیز در این تاریخ در چین و ژاپن ۶۵۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است که نسبت به هفته قبل ۲۰ دلار کاهش را نشان می دهد.

قیمت اورتوزایلین و پارازایلین در آسیا

ایزومر مخلوط زایلین نیز در جنوب شرق آسیا ۷۲۰ دلار در هر تن سی اف آر و در کره نیز ۶۹۵ دلار در هر تن فوب رقم خورده است. همچنین حلال مخلوط زایلین نیز در این تاریخ در جنوب شرق آسیا ۷۲۰ دلار در هر تن سی اف آر و در کره نیز ۶۵۵ دلار در هر تن فوب گزارش شده است.

در همین حال اورتوزایلین در جنوب شرق آسیا ۷۵۰ دلار در هر تن سی اف آر و در کره نیز ۷۶۰ دلار در هر تن فوب اعلام شده که نسبت به هفته قبل ثابت مانده است. پارازایلین نیز در تاریخ یاد شده در جنوب شرق آسیا ۸۳۵ دلار در هر تن سی اف آر و در کره نیز ۸۱۵ دلار در هر تن فوب گزارش شده است.

ارسال نظر