کد خبر : 17244

پیش بینی امروز بازار پلیمرها

bourse-

پتروتحلیل- پیش بینی ها از مبادلات روز سه شنبه نشان می دهد که احتمالا پی وی سی ها با عدم استقبال معامله گران روبه رو باشند. به گفته آگاهان بازار با توجه به روند نزولی قیمت پی وی سی در بازارهای جهانی احتمال می رود خریداران وارد مبادلات این کالا نشوند.

به گزارش«پتروتحلیل»، در همین حال احتمال می رود در این روز پلی اتیلن های سبک فیلم(هاش) ها با استقبال معامله گران روبه رو باشند و با قیمت هایی بالاتر از نرخ پایه خریداری شوند.

از سوی دیگر پیش بینی می شود با توجه به عدم عرضه پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ امیرکبیر، نرخ این کالا همچنان روندی صعودی داشته باشد. این در حالی است که پتروشیمی شازند قرار بود از نیمه دوم اردیبهشت ماه ۲۰۹ به بازار عرضه کند، اما گرید KJ را عرضه کرد، اما احتمال عرضه ۲۰۹ پتروشیمی شازند تا ۱۰ روز آینده در بازار وجود دارد.

از سوی دیگر پلی اتیلن های ترفتالات «پت» ها هم روند مثبتی در بازارجهانی دارند و در بازار داخل نیز با فصل مصرف روبه رو هستند، به همین دلیل احتمال می رود گرید ۸۲۱ و ۷۸۱ با معاملاتی در خور توجه روبه رو باشند. کما اینکه در هفته جاری هم در بازارهای جهانی نرخ «پت» روندی مثبت داشت.

ارسال نظر