کد خبر : 17241

«پالت فلزی» لاستیک سازان را عقب راند!

SBR Granules

پتروتحلیل- استایرن بوتادین رابر (SBR1712) پتروشیمی بندرامام در هفته جاری با کمبود در بازار داخل روبه رو بود، به طوری که تعداد زیادی از معامله گران از اعلام نرخ آن خودداری کردند. البته برخی از فروشندگان نرخ این کالا را ۵ هزار و ۴۰۰ تومان در هر کیلو پیشنهاد دادند.

به گزارش «پتروتحلیل»، عرضه این کالا هفته گذشته با پالت فلزی انجام شد و از این رو بیشتر معامله گران، از خرید صرفنظر کردند.

به گفته معامله گران، با توجه به اینکه وزن پالت های فلزی نسبت به پالت چوبی بیشتر است و این موضوع می تواند بر حجم کالای خریداری شده تاثیر بگذارد از این رو بیشتر معامله گران ترجیح دادند این کالا را خریداری نکنند. به همین دلیل در بازار داخل نرخ این کالا در هفته جاری با افزایش روبه رو شده است.

در معاملات هفته گذشته قیمت SBR1712 توسط معامله گران ۵ هزار و ۱۰۰ تومان در هر کیلو عنوان می شد، از آنجا که عرضه روز سه شنبه نیز با بسته بندی فلزی صورت خواهد گرفت، برخی از معامله گران احتمال می دهند، استقالی از خرید آن توسط معامله گران رخ ندهد.

(رابر استایرن بوتادین (SBR) ، یک کوپلیمر استایرن و بوتادین است. این رابر تحت نام تجاری Buna S شناخته شده‌است. مقاومت شیمیایی آن مشابه رابر طبیعی است و دارای مقاومت پایین در مقابل اکسیدکننده‌ها، هیدروکربن‌ها و روغن‌های معدنی است. از این رو از نظر شیمیایی مزیت خاصی نسبت به دیگر رابرها ندارد این رابر در تایر اتومبیل، تسمه‌ها، واشرها، لوله‌های خرطومی و دیگر محصولات متنوع استفاده می‌شود.)

ارسال نظر