کد خبر : 1711

پتروشیمی تبریز قهرمان تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شد

تیم پتروشیمی تبریز با کسب بالاترین زمان این دوره از مسابقات توانست عنوان قهرمانی بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان را به خود اختصاص دهد.

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با زمان ۵۶ ساعت و ١١ دقیقه و ٣۵ ثانیه برای هفتمین بار عنوان قهرمانی بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات تیم ملی امید ایران نیز درمجموع با زمان ۵۶ ساعت و ١٣ دقیقه و ٣١ ثانیه و تیم دوکلا پراگ چک با کسب زمان ۵۶ ساعت و ٣١ دقیقه و ١٢ ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

آلویس کانکوفسکی از تیم دوکلا پراگ چک با ٢١ امتیاز توانست درمجموع پیراهن امتیازی بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان را برتن کند.

میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با ۴١ امتیاز پیراهن کوهستان و در مجموع با کسب زمان ١٨ ساعت و ۴٣ دقیقه و ٢٠ ثانیه پیراهن طلایی و کسب زمان ١٨ ساعت و ۴۶ دقیقه و ٢٠ ثانیه پیراهن آسیایی این دوره از مسابقات را پوشید.

در مرحله ششم و آخرین مرحله از بیست و هشتمین تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با زمان هفت ساعت و ٣۶ دقیقه و ٣٠ ثانیه تیم های هنگ کنگ ،بورسا اسپور ترکیه و تیم ملی امید ایران به ترتیب اول تا سوم شدند.

ارسال نظر