کد خبر : 15570

ورود مجلس به ابهامات پتروشیمی اصفهان

esfehan

پتروتحلیل- کارکنان معترض پتروشیمی اصفهان امروز توانستند با رییس کمیسیون انرژی و همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص مطالبات خود ملاقات کنند.

به گزارش "پتروتحلیل" کارکنان پتروشیمی اصفهان امروز در تجمعی اعتراض آمیز به عدم تعیین تکلیف قراردادهای استخدامی پس از واگذاری شرکت پتروشیمی اصفهان در مقابل مجلس شرکت کردند.

به گفته کارکنان این پتروشیمی، پس از واگذاری پتروشیمی اصفهان تسهیلاتی برای کارکنان آن در نظر گرفته نشده ، به طوری که هزینه های درمان و بازنشستگی این کارکنان به صندوق حمایتی واریز نشده است و برخی از آنها در مراجعه به مراکز درمانی با عدم پذیرش روبه رو شده اند.

گفته می شود پس از واگذاری شرکت پتروشیمی اصفهان باید هزینه های واریزی سنوات بازنشستگی و درمانی کارکنان پتروشیمی اصفهان به یکی از صندوق های حمایتی کارکنان پرداخت می شد، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. برخی از کارکنان این پتروشیمی می گویند: خروج سنوات بازنشستگی و هزینه های درمانی از صندوق وزارت نفت و واریز آن به یکی از صندوق های حمایتی کارکنان، بار مالی زیادی برای این شرکت دارد، از این رو تا کنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

بنابر این گزارش، نتیجه ملاقات کارکنان این شرکت پتروشیمی با رییس کمیسیون انرژی مجلس تهیه گزارشی مکتوب در خصوص مطالبات کارکنان پتروشیمی اصفهان برای ارائه به مجلس در روز دوشنبه هفته جاری است.

ارسال نظر