کد خبر : 14540

اهداء گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به پتروشیمی تبریز

tabriz2

گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان ، طی مراسمی به مهندس صدری،مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز اهداء شد

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی تبریز، چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از بنگاه داران اقتصادی کشور در ۹ اسفند ۹۳ در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم با توجه به سنجش شاخص های تعیین شده در خصوص میزان رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی شورای سیاست گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت پتروشیمی تبریز توانست لوح و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.

مهندس صدری در حاشیه این مراسم، در خصوص اولویت های تعین شده در فعالیت های قابل اندازه گیری این ارزیابی گفت: تولید با کیفیت ، رعایت حقوق مصرف کنندگان ، سهامداران و کارکنان در اولویت اصلی برنامه های اجرایی این شرکت قرار دارد.

مهندس صدری با اشاره به اینکه نگاه به پاسخگویی مناسب به مشتریان در شرکت پتروشیمی تبریز حاکم است افزود: با توسعه این بخش، کانال های دسترسی برای مشتریان تجاری و مشتریان بزرگ نیز افزایش خواهد یافت.

مهندس صدری در پایان، برگزاری این همایش را کاری ارزشمند و پسندیده در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود: این اقدام نشان می دهد که دولت عزم جدی در ایجاد فضای رقابتی و حمایت از مصرف کنندگان دارد.

ارسال نظر