کد خبر : 13191

دعوت از سهامداران حقیقی برای عضویت در هیئت مدیره بورس انرژی

enerji6

هیئت مدیره بورس انرژی با صدور اطلاعیه ای از همه سهامداران حقیقی خواست تا در صورت تمایل با عضویت در هیئت مدیره این شرکت، نسبت به ثبت نام در سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام کنند.

بورس انرژی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به برنامه انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره و برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بورس انرژی (سهامی عام)، سهامداران حقیقی متقاضی عضویت در هیئت مدیره این شرکت می توانند برای طی مراحل اداری اقدام کنند.

در این اطلاعیه که علاوه بر روزنامه رسمی شرکت در پایگاه کدال هم منتشر شده، با استناد به تبصره ٢ ماده ٣١ اساسنامه شرکت بورس انرژی آورده است: سهامداران حقیقی نامزد تصدی این سمت لازم است نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به نشانی تهران - خیابان ملاصدرا - شماره ١٣ ثبت نام کرده و اطلاعات لازم را طبق دستورعمل نحوه تایید صلاحیت مدیران بورس برای تایید صلاحیت حرفه ای و عمومی به آن سازمان ارائه دهند.

بورس انرژی(سهامی عام) چهارمین بورس کشور است که با موافقت شورای عالی بورس در ٣٠ خرداد ١٣٩٠ شکل گرفت. اولین معاملات بورس انرژی روی سه کالای زغال سنگ، قطران و برق بود که در تاریخ ١٩ اسفند سال ٩١ رقم خورد. از آن زمان تا کنون بیش از ۶٠٠٠ میلیارد ریال انواع حامل های انرژی در چهارمین بورس کشور معامله شده است.

ارسال نظر