کد خبر : 13184

تعمیرات اساسی واحد پلی اتیلن سبک بسپاران پتروشیمی بندرامام

تعمیرات اساسی واحد پلی اتیلن سبک(LDPE) شرکت بسپاران پتروشیمی بندرامام با هدف افزایش تولید آغاز شد.

مدیرعامل شرکت بسپاران بندرامام اظهارکرد: پس از گذشت حدود شش سال از آخرین عملیات تعمیراتی صورت گرفته، تعمیرات اساسی در واحد پلی اتیلن سبک (LDPE) با هدف رفع موانع تولید حاصل از فرسودگی ماشین آلات و افزایش محصول آغاز شد.

حسن نشان زاده افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته پس از پایان تعمیرات اساسی انتظار افزایش محصول از این واحد را داریم.

وی هدف اصلی این تعمیرات را تعویض، تمیز کاری و نصب تیوب در مبدل های این واحد ذکر کرد و دیگر اهداف را تعمیر اکسترودر، کمپرسور ثانویه و کمپرسور کمباین و تعمیر اساسی دو سل(CEEL) از پنج سل کولینگ تاور واحد پلی اتیلن سبک عنوان کرد.

نشان زاده با اشاره به استفاده از توانمندی های ساخت داخل در پیشبرد این تعمیرات در مدت زمان تعیین شده اضافه کرد: با توجه به سرعت عمل و توانمندی کارشناسان داخلی در ساخت قطعات و تجهیزات سعی نمودیم در این تعمیرات تا حد امکان از توانایی های ساخت داخل استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت بسپاران پتروشیمی بندرامام افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته این تعمیرات در حدود یک ماه به طول خواهد انجامید که امیدوارم با تلاش و کوشش همکاران بتوانیم به این مهم نائل آییم .

شرکت بسپاران یکی از پنج شرکت‌ تابعه پتروشیمی بندر امام است که به عنوان اولین تأمین کننده محصولات پلیمری به حساب می‌آید و دارای واحدهای پلی اتیلن سبک (LDPE)، پلی اتیلن سنگین (HDPE) پلی پروپیلن (PP) ، پی وی سی(PVC) ولاستیک مصنوعی (BD/SR) می‌باشد که تولیدات این واحدها در تهیه ظروف پلاستیکی مخصوص نگهداری مایعات، لوله‌های مخصوص گاز‌رسانی، ظروف مخصوص نگهداری مواد شیمیایی و غذایی، گونی‌های پلاستیکی، لوازم منزل و دکوراسیون، تایرهای سواری، کامیون، صنایع کفش‌سازی ، اسباب‌بازی و عایق الکتریکی کاربرد دارد.

شرکت بسپاران پتروشیمی بندرامام در سال ١٣٩٢ با ٣٠ درصد افزایش تولید محصول پروپیلن نسبت به مدت مشابه سال گذشته توانست رکورد تولید این محصول را ارتقاء دهد.

ارسال نظر