کد خبر : 13124

بازدید نماینده ۱۹ کشور از بورس کالا

امروز نمایندگان بازارهای سرمایه اسلامی ۱۹ کشور جهان از بورس کالای ایران بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، در سومین روز از ششمین دوره آموزش بین المللی بازار سرمایه اسلامی که با حضور نمایندگان بازارهای سرمایه اسلامی از کشورهای استرالیا، سوئد، افغانستان، بحرین، گامبیا، یونان، هند، اندونزی، عراق، مالدیو، مالاوی، نیجریه، عمان، پاکستان، تایلند، ترکیه، بریتانیا، عربستان و ایران در حال برگزاری است، این متخصصان در بورس کالا حضور یافته و از نزدیک با ساز و کار معاملات و نحوه فعالیت این بورس آشنا شدند.
بر اساس این گزارش، در این نشست ، کارشناسان بورس کالا ضمن تشریح مزیت های معاملات در بورس کالای ایران به ویژه در بخش صادراتی و همچنین معرفی کالاهای پذیرش شده در بازارهای فیزیکی و مشتقه بورس کالا به نمایندگان بازارهای سرمایه اسلامی، توضیحاتی را در خصوص نحوه انجام معاملات، فرآیند پذیرش، تسویه و تحویل کالاها و مدیریت ریسک در بورس کالا ارائه کردند.
همچنین معرفی ساختار بازار سرمایه ایران و بررسی فرصتهای همکاری بین بورس کالای ایران و نهادهای مالی بازار سرمایه اسلامی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
گفتنی است ششمین دوره آموزش بین المللی بازار سرمایه اسلامی از روز یکشنبه ۷ اردیبهشت با حضور بیش از ۵۰ نفر از متخصصان و مدیران ارشد مالی از ۱۹ کشور جهان در تهران آغاز شده است.
ارسال نظر