کد خبر : 42385

هشدار نماینده مجلس: پالایشگاه شازند با واگذاری دچار بحران می‌شود

پتروتحلیل-علی ابراهیمی درباره وضعیت پالایشگاه شازند، گفت: انتقال پالایشگاه زند به بخش خصوصی خطایی بسیار بزرگی است که می تواند پیامدهای بسیار منفی برای پالایشگاه به همراه داشته باشد.

‌نماینده مردم شازند در مجلس به خانه ملت تصریح کرد: به مسئولان ذیربط هشدار داده می شود که انتقال پالایشگاه شازند به بخش خصوصی برای چرخه حمل ونقل کشور خطرناک است، بنابراین به شدت با انتقال پالایشگاه شازند به بخش خصوصی مخالف هستم.

ابراهیمی افزود: بنده به سازمان خصوصی سازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت نفت که به فکر انتقال پالایشگاه شازند به بخش خصوصی هستند ، هشدار می دهم که در  افکار خود در این ارتباط  تجدید نظر کنند، زیرا با این انتقال با دست خودمان پالایشگاه شازند را وارد چالش و بحران می کنیم.

نماینده مردم شازند در مجلس با بیان اینکه واگذاری پالایشگاه شازند به بخش خصوصی به ضرر کشور است، ادامه داد: واگذاری پالایشگاه شازند به سهام عدالت، سیاست بسیاری  اشتباهی  است که  با اجرای آن  باید تبعات سنگینی  را درآینده  پرداخت کرد.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه انتقال پتروشیمی شازند به بخش خصوصی گامی به سوی بحران و چالش تلقی می شود، گفت: حوزه نفت فاقد بخش خصوصی برنددار برای تحویل پالایشگاه شازند است./تسنیم

 

ارسال نظر

نظرات کاربران

  • کرتوس
    0 0

    جالب است این آقا هیچ دلیل و بینه ای ارائه نمی کند. فقط مثل طوطی می گوید چنین و چنان می شود.