کد خبر : 41321

عرضه اولیه غول پتروشیمی چهارشنبه در بورس

پتروتحلیل-عرضه اولیه تعداد 300 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت پتروشیمی پارس به عنوان دومین عرضه اولیه امسال بورس اوراق بهادار با نماد معاملاتی "پارس"، چهارشنبه این هفته انجام می‌شود.

همچنین حداکثر سهام قابل خرید برای هر کد حقیقی و حقوقی در این عرضه اولیه 4 هزار سهم تعیین شده که در دامنه 2280 تا 2400 تومان قابل سفارش است.

ضمن این که متعهد این عرضه شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری غدیر و نیز متعهد خرید سهام شرکت پتروشیمی پارس در این عرضه اولیه، شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان با سقف تعهد خرید 50 درصد از کل سهام قابل عرضه تعیین شده است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت پتروشیمی پارس به عنوان پانصد و بیست و دومین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "محصولات شیمیایی" گروه و طبقه "تولید مواد شیمیایی پایه بجز کود" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد "پارس" به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

گفتنی است نخستین عرضه اولیه بورس اوراق بهادار با کشف قیمت 650 تومانی برای هر سهم شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در روز 13 خردادماه انجام شده است.

ارسال نظر